Saturday, November 21, 2009

_FeS tImE sErVis KeTEr_

HERE WE ARE...!!! Toyota servis centre,telok panglima garang,klang.
humm.. fes time ku mai sini.. selalu dok lalu sebelah jer biler ku nak gi jusco aeon bukit tinggi tuh..ni baru btol2 ku singgah. tu pon sebab abang ku tak dapat wat ari ni.. kalau tak,bab2 servis keter ni,memg dia punyer kejer.. kejer aku lak,membawak keter tu gi jalan2 n mencepatkan meter naik n ujung bulan dia bawak servis lagi.. huhhu.. tapi dis time dia mintak aku gi..dia ader kejer.. n kbtulan aku offday rinie.. aku kejer malam,tapi konon2 appointment aku pkol 9,so aku mintak balik awal lam pkol 7. (tapi sampai cni pkol 10 jugak. hampeh! pelbagai kejadian tak langsung diigini telah berlaku. )agipon,boypren kesayangan hatijantungparu ader gak teman ku.. dia sebok nak ikot jugak. humm. he`s a realy good guardian. damn good.tp aku tau bukan susah pon.. bawak je mai,bagi kunci keter kat reception kaunter,n tgu sampai dia siap.. satgi dia panggil lar.. kalau tertido sekalipon,jgn isau.. kang dia simbah la air soh bangun. (iklan semata2 satgi marah plak toyota ngan ku. langsung tak mau servis keter ku dah. LOVE U SOO MUCH.TOYOTA!)
Tempat menuggu dia memg gempak abes.. tak tau lar if ader kompeni lain agi best dari neh coz ku baru fes time jer ni gi tempat servis keter.. huhhu.. ade sitting area nak tengok movie,reading section area,ade mesin air panas,biskut2,n dia siap makanan sekali.. giler arh. percuma ok. diulangi, PERCUMA! kebetulan ade pc for free user,so.. ku pon aper agi.. siap on9 YM lagi.. dan lah ku chat jap sementara tgu keter..n send new post masuk sini..

No comments:

Post a Comment