Wednesday, October 5, 2011

_ Lendu, Melaka _

setel hal clearance kolej tadi, terus gi Klang Sentral ambik Faz. Faz akan teman aku gi hanta Mel balik Uitm Lendu, Melaka. dia ade last paper esok. aku kind of sure jugak lah jalan pergi Melaka ni sebab selalu dah pegi uitm melaka ni kan. lagipun sekarang ni dah banyak signboard. ikot je lah..... susah2 sangat, berenti tepi jalan tanya orang.

tapi syukur lah, macam yang aku jangke, memang senang je. and seronok sangat dapat jalan2, sembang2 ngan diorang. banyak lah citer boleh korek balik dari zaman sekolah dulu. sape dah kawen, sape dah kaye.. hahahha...


berenti minum kat satu kedai Coconut Shake tapi jalan ni. memang SANGAT TERBAIK. TAK TIPU NIE!!!! Mel cakap kedai ni lah kat Malaysia yang mula2 bwat bisnes coconut shake nie. and, kalau Mel yang cakap, memang aku percaya. dia ni macam Ensiklopedia. memang dengar kadang2 macam merepek, tapi bile cek balik ape dia cakap tu, memang betul. dah banyak kali jadi macam tu, so after dat, i decided to trust what she says. unless, she's pointing out point dat is freaking nonsense, aku memang takkan percaya lah kan.



memang sedap sangat sampai licin, tapi aku lagi best sebab hadap 2 gelas. lepas minum, kitorang pusing2 Melaka jap and hanta mel balik and Maghrib kat dalam Uitm.







No comments:

Post a Comment