Monday, July 1, 2013

salam takziah.

~~bertemu dan berpisah
adat manusia biasa
hilang di mata
tapi di hati tidak lupa.~~
 

subhanallah. sesungguhnya hidup mati ditgn Allah SWT.
Sekalian pun maklum pemergian seorang sahabat, saudara, abang, anak dan suami baru2 ni. Takziah kepada Umi Laila sekeluarga atas peninggalan anak lelaki kesayangannya, Shahnaz.

lumrah perasaan manusia bila ada tak dihargai, hilang selamanya baru nak diratapi.

Shahnaz seorang yg straight forward, tak pandai bergurau dan easy going. kerja dgn dia tak susah dan sempoi. pernah terasa hati dgn perangai dia tapi bila lebih kenal dia, itu adalah perangai dan jenis diri dia yg sebenar. pernah sekali kami berkongsi makanan kat pantry lcc, arwah memang tak kedekut. memang betul lah Allah sayang org yg baik2 dan mereka dijemput dulu. InsyaAllah.

semoga kehilangan dia menjadikan kita lebih mnyayangi diri sendiri dan ahli keluarga yang lain.


aku betul2 berdoa pada Allah semoga hikmah sebalik kejadian ni dapat dirasai dan di terima oleh keluarganya dgn baik. amin Ya Rabbal Alamin. Shahnaz, aku ampunkan jika ade ape2 dosa kau pada aku. aku halalkan makan minum dan segalanya. aku mohon Allah tempatkan kau dekat kalangan org yg baik2.

1 comment:

  1. semoga umi laila dan lebih2 lagi isteri beliau dapat menerima ujian ini dgn baik. aminnnn,

    ReplyDelete