Monday, January 3, 2011

_ Back To Campuz Life _

Balik la kolej oi!
Aku memang bercinta sangat nak balik kolej and start sem 2 nie.
Dah best aku duduk dekat rumah, makan, masak, jalan2,
shopping, movies, and ZzZzz...
ader mak, kakak, angah, nini, adik, along sumer lah..
sadis sangat nak bpisah dengan diorang.
tak boleh makan nasik dengan diorang. minum teh petang2 dengan diorang.
tengok raja lawak dengan diorang.
ok. stop.
kena balik kolej jugak ok. kecuali kau buang tebiat nak brenti belaja.
duk kolej teratai of coz. khas untuk PALAPES. tingkat 4.
bilik 3425. sebilik dengan ain.
kitorang duk berdua jer. so lagi satu katil kosong. tak banyak sangat nak citer lah pasal kolej nie. aku terpakse ok!
tapi aku xkan jadikan tuh alasan x dapat focus on study.
aku mesti stadi. pointer aku mesti lagi tgi dari sem lepas. yeah!
kolej mungkin tak berapa suke, tapi kuliah, aku teramat cinta!
so tulah pengubat bwat bertahan.
i'll finish diz stadi successfully.
habis belaja, dapat kerja, and kawen! amin Ya Rabbal Alamin.

tag nama kat pintu. siap dengan nombor tentera yang tak tahan tuh.
infos : PKW 1 : PEGAWAI KADET WANITA PERINGKAT SATU.


bilik selesa. teramat. bersyukur. but i realy want home. humm. sabar.
Ini keadaan kalau kemas lah.

atas meja stadi. aku hujung kiri, ain hujung kanan. tengah kosong.


ni keadaan nak pegi kelas lar ni. dah lambat tak lipat elok2.



almari baju. kalau nak ikotkan, agak kecik sebenarnya. tapi bersyukur. kebetulan ader satu almari kosong kan. betul2 rezeki.









side belah ain.

2 comments: