Wednesday, September 5, 2012

beraya lagi =)

 tak habis lage beraya. =)  time ni pergi umah Adam kat Meru. budak2 ni tak cakap tak jauh sgt, tapi aku rase mcm dah ondaway balik rumah aku dah.
mak adam ni masak banyak. ada mee kari ngan kuey teow goreng. pastu ada kuih cornflakes madu yg sedap. aku jarang suka bnda2 manis ni tapi kali ni betul2 sedap.







ha, ini muka gembira ni kat umah diman ( adli safwan yg pakai tshirt itam belakang den tu ) aku rase open house ni cukup cukup cukup best sebab mak dia punye nasik ayam memang POWER! . mak dia masak 2 periuk boleh setel kot. siap masak round ke 3. dah tu goreng kuey  teow lagi sambil budak2 ni layan arsenal vs Liverpool kat rumah dia.  

kepada sesape yg nak buat open house lagi, sila2 lah jemput saya. =) terima kasih.



No comments:

Post a Comment