Saturday, September 21, 2013

kalau dah jodoh tak kemana jua =)

salam. selamat sore.

sekarang ni bulan september. semua org tahu kan?
aku tengah training dengan MAB tak ramai yang tau kan? muahahaha

tak sangka rupenye boss decide hanta kitorg (segi astana ) staff training dekat LCC sementara klia2 tu delay nak bukak.

i was like "WAT...??? IM GOING BACK THERE? SERIOUSLY? SHIFT 2 HARI, 2 HARI?"

Balik pon kepoh2 lah dengan hasben nak training dgn MAB ni, same syif keje dengan dia so mase same2 makin banyak. KONON. ( siap huruf besar tu ) hasben pon cakap , dah berhenti MAB pun, at last balik ke sana balik.



last2, dia pulak kena duk opis hour kat Lost n Found tu. punah segala harapan nak gi keje balik keje same. restday offday same. tp mcm dia ckp lah memula dulu, apa yang Allah tentukan mesti ade kebaikan dia. mcm mane yg kita nak tp Allah x bagi mesti ade sebab.

sekarang aku duk training kat syif Alpha ni, rasa takde bnyak sangat perubahan. skop kerja tu same jee. sebelah mata je nak jawab soalan passenger. eleh. kecuali staf yg dah makin ramai ni jelah yg lain. dulu time aku kerja, satu syif 3 org je. time tu kalau nak ot, memang sampai tak ingat dah mane syif sendiri. kaya mak.

aku harap semuanya berjalan lancar sampai lah hujung tahun ni sebab al maklumlah aku ni sekarang berbadan tiga. eh? (telan air liur jap ) hahahahahha, propa je ni....

tak naklah sakit2 teruk sgt ke ape ke, memandangkan morning sickness aku sekarang ni BOLEH TAHAN kate ko.... harap Allah mudahkan segala urusan aku dekat sini sebab alhamdulillah aku diterima baik kat sini. rezeki aku. =)

"bekerja dan berusahalah lah kita seolah2 kita akan hidup seribu tahun lagi, dan beramal serta bertakwalah kita seolah2 kita akan mati esok hari"

barakallahu fikum =)




pastu tetibe aku teringat kat gambar ni time keje kat cni dulu ngan minah sewel ni.

1 comment:

  1. minah sewel??? hahaha. terbaikk!! miss you babe... taking a good care :)

    ReplyDelete