Wednesday, July 27, 2011

_ th@il@nd h@ri tu _

assalamualaikum wbT.

hari tu.. dah lame dah.. ade sekretariat trip pergi thailand. ntah macam maner baru tjumpe balik gamba2 ni smua.. honestly, aku pon dah rase macam tak ingat semua ni. tapi dah tengok balik, memang aku takkan lupe lah sebab trip ni, aku missed wedding Idawarni. ( aku memang teruje nak tengok minah sempoi ni kawen ) . sebab dah lame lepas kan, so sikit je la yang ade dalam entri ni. kitorang pegi several places jugak. hatyai, songkhla, narathiwat, and aku tak reti nak sebut dah yang lain2 tuh.

so, basically, tak payah nak terkejut sangat. kitorang memang pgi naik bas jer k. memang trip yang sangat panjang dan memenatkan, tapi alhamdulillah, still berbaloi.

duduk dengan Zurina, sembang dengan zu, makan dengan zu, semayang dengan zu, tido dengan zu. semua dengan zu. i lap u, zu!

depan kitorang sbnarnya ad gajah besar, tapi bwat selamber je sbab bgambar punye pasal.




terbaik!!!!!!!!!!!


prince of songkhla university.



thaksin university

ade friendly match ngan diorang. kitorang bukan kalah tau, tapi memang sengaje bagi diorang menang. sebab kitorang yang bawak hadiah, takkan kitorang nak bawak balik semula, so haruslah bagi kat diorang.

ondaway balik tuh, singgah samila beach. ade yang beli souvenir,. banyak jual kat sini. tapi aku dah shopping semalam.

pegi pasar malam. naik tuktuk. mahal benau. 20 baht. hahah ( 2 rgt je )

pau thailand terbaik. memang betul2 sedap. aku tak pernah jumpe lagi kat Mesia. mule2 beli 4, pastu makan ngan zu dalam bas, tapi sebab sedap, aku turun lagi beli lagi 3. naseb baik bas tak jalan lagi. kalau tak aku duk situ jelah tolong makcik tu jual pau dia.

ni kat danok ke?? aku tak ingat lah.. tapi time ni nak balik lah. singgah padang besar, makan.. asyik singgah sane, singgah sini, tak sempat nak tido. .. menghabiskan duit yang memang dah tak berapa nak ade.

zairi, harap takde ape yang tak menyenangkan hati awak.

2 comments:

  1. wuwuwuwu ~ ko belikan akak present aper dr thailand ???

    ReplyDelete
  2. still ade keychain lagi. ntah kapan nak jumpe akak pon tak taw nieh.

    ReplyDelete