Monday, April 2, 2012

oh praktikal

assalamualaikum wbt.
fesday praktikal. tak banyak sangat nak cerita. and sebenarnye, nak citer pun tak reti. so, korg jgn bnyak tanye. hahahah .
ok, fesday dah sampai lambat. sebab seriesly tak tau jalan pergi Bangi ni jammed pagi2.

huh. seriously? every morning? konfirm esok gelap2 aku dah keluar. takpun start mgu depan aku nak pegi naik moto jer. =(


sebenau nye ni tngah layan game. tak bnyak keje sgt, dah pusing2. kenal2 semua, dah tau ape sbnrnye kitorg kena buat. Niosh. simply the best! time ni lagi 2 org budak Uitm Jengka yg praktikal dengan aku ikot boss bagi talk kat putrajaya. ok, one more things yg aku baru dapat tau. kitorg akan bnyak berjalan. yeehaaaaa..... exec aku kat cni memang TOP! Kak Siti ngan Abg Hari Krishnan



pastu ni satu bnde lagi payah nak elak. NGANTOK GILER. tiap2 hari bngun awal . dah lame plak aku tgalkan keje2 opis ni. huaaa.. rindu plak tetibe kat opis LCCT.

#Masuk pkol 8 balik pkol 5 suku
#Masuk pkol 10 balik pkol 7

masuk2 je building Niosh nie. "tu dia kau... hensem!"

cepat lah 2 bulan berlalu ni kang. memang tak rase.



No comments:

Post a Comment