Friday, April 15, 2011

_ M@yb@nk M@l@y$i@ Open_

event ni held kat KLGCC lagik. same ar ngan tempat time kitorang jadi volunteer LPGA last sem. kali ni pergi memang setakat nak tolong jer. Cik Ali mintak tolong kitorang yang dah ade xperience ni, ajarkan kat budak2 lain. cume kali ni tak berapa gempak cam dulu larh. event ni 4 hari.
tapi aku gi 3 hari jer. 14, 15, ngan 16. ponek lah den asyik nak bangun awal pagi jor.. hari2 pokul 6, boleh kena talasemia dah har.... ( ape kene mengene?? )

hari pertama pegi nek bas, hari kedua konvoi nek moto ramai2, hari ketiga, den datang dari umah ngan kawan baik den. 5.30 pagi lah kitorang gerak hai. somayang subuh pon kat tol.

den dapat t-shirt saiz L lelaki. memang bosar bonar. takpelah, dah free, den pon amek la pakai. tapi sabtu, den dapat saiz M lelaki. kemas la sket. ha, den suke! den suke!


tempat den bekejo, masih same lagi cam duty sem lepas. kat main board. memang letih la hai. sampai habih nak hilang suara den.



dari pagi sampai ko potang kitorang kat sini, memang penat.



cik Ali Kimik. dialah lecturer Golf kitorang sem lepas.






besar dia punya lobby lah, dah macam besar rumah aku. uish, uish, uish.....



nadzirah yang gonjeng!!! dia duk kat leader board 11, asyik komplen panas lah, lapar lah, haus lah... huhu... tapi actually, Nadzirah ni, dia bagus and boleh di harap.
. tak macam...............



sebelum balik, biaselah............ briefing untuk duty2 esok plak... tapi walau ape pon terjadi, aku tau tugas aku mesti yang same. aku dah wanted kat main board tuh. hahhahaha...........


No comments:

Post a Comment