Saturday, April 2, 2011

_ Pizz@ Hot _

assalamualaikum readers. entri diz time pasal makan lagi. bebaru nieh ade duit lebih sikit, so aku ngan ain decide nak pergi makan and lepak kat Pizza Hut kat Seksyen 7 tu. tulis cam jauh jer. padahal depan pagar Uitm je. hehhee... fast food cam pizza, kfc, burger king, or so wateva lah yang adik beradik ngan diorang ni, kita tak elok makan selalu taw. kandungan lemak dia memang gilalah tinggi. tapi taklah setinggi gunung everest. kang korang cakap aku bg statement cam budak tak sekolah pulak. i student U ok. ehhee.. =)
benda2 camni makan jarang2 jer.. time korang trase betul nak makan a.k.a mengidam, baru pergi. time tu memang korang akan menghayati betul la, trase nikmat sampai makan tuh terlupa bace doa.


sebab aku dah lame tak makan pizza la aku datang ni. memang seronok betul makan. kenyang lagi. alhamdulillah.


see??? pieces yang paling besar dalam pinggan aku.


dah habis makan tuh, kitorang tak balik terus. kitorang study knotting dulu. esok ade test knotting time kelas outdoor. lagipun kat bilik takde aircond, panas. kat pizza ni sejuk sikit. jgn marah.

balik bilik, skype ngan aten n jannah belaja knotting sesame. konon cam belaja oversea, padahal duk kolej sebelah jer.

No comments:

Post a Comment