Wednesday, May 18, 2011

_ L@tihan PALAPES, Melaka, 6 _

kelas dalam bilik kuliah memang best. sebab aircond. tapi satu je masalah sebab mate pun cepat jer steam. but Alhamdulillah, sepanjang latihan palapes kat Melaka ni, aku tak pernah tidur time kelas. biar lah letih macam maner pun, aku memang takkan tidur. mungkin sebab dah terbiase kat shah alam pon, time kelas, aku tak pernah tidur. aku pikir, ape lah perasaan orang yang bercakap penat2 kat depan tuh, kalau aku selamber je tidur kat belakang? mesti upset kan. huhu. kadet terbaek!



betul tak aku cakap? diorang ni, pantang dapat take five, terus mati macam kena tembak.
alahhhhh................ kalau bukan time rehat pon, diorang selambe je tidur.


tengok muka aku. cergas kan??


oh, lupa nak cakap, time ni kitorang belajar pasal pengunduran.
INGAT, berundur tak bermakna kalah. tapi berundur untuk merancang kebangkitan.

No comments:

Post a Comment