Tuesday, May 31, 2011

_ wElcomE sEm 3 _

assalamualaikum wbt.

tak payah nak berlapik2 sangat lah. korang tau dah aku nak cakap pasal ape kan?? yes, semester 3 da start. biler semester da start, macam2 perkara yang akan di sedihkan. festly, result aku sem 2 lah. 3.4 je. memang sedih tak terkate lah. ( seriesly, memang 2,3 jam gak lah aku duk kejung pas dapat tau result time tu ) memang meningkat, tapi sikit sangat. wat eva, mak cakap kena bersyukur. so, aku bersyukur la lepas dah puas menyesal. hehe... yang lagi bwat sedih, ade orang ingat result aku lagi teruk dari tu plak. kira cam kes dia tak pcaye ar aku dapat result camtuh. aduh. remuk hati.

masuk sem, semua aku urus sendiri. barang2, urusan kolej, memang weird giler rase dia. selalu ade orang tolong, tapi kali ni takde. hambik kau!!!!!

start sem, subjek semua baru, lecturer pon baru, yuran pon baru, buku pon baru. adooooooiiiiiiiiiiiiiii........ boleh giler aku memikirkan hal duit ni lah. aku ni bukannye ade ambik pinjaman ptptn tu ha. semua tanggung sendiri. yuran dah 450. buku 200. duit keje dulu tinggal brape je lagi. mati aku. mati aku. nak mintak duit kat mak, bab nilah aku paling tak reti sekali. series, aku tak boleh ooooo nak mintak duit kat mak aku banyak2 macam tu. merah je muka rasenye.

subjek killer sem ni will be exercise physiology. damn hard. hope result aku tak menurun sem ni. naik, naik, and terus naik.
ya Allah, tolong aku kali ni. aku susah takde dia.

No comments:

Post a Comment