Wednesday, May 4, 2011

_ Where ' d U go..?? _

Ke mana menghilang cik adik cantik manis ni..?? humm... I'm AWAY.. Untuk final exam 10 hari baru2 nie.. semua berjalan dengan lancar.. Alhamdulillah... sekejap jer da habis semester 2... 3 to go.. kemon, kemon... aku ambik 6 paper time final baru2 nie. kebanyakannya paper killer lah.. CTU 151 ( AGAMA TAMADUN ISLAM ) BEL 260 ( INTERMEDIATE ENGLISH & MUET ) SPS 135 ( KINESIOLOGY ) SPS 321 ( SPORT SAFETY & INJURY ) SPS 133 ( MANAGEMENT ) SPS 131 ( OUTDOOR RECREATION ).. Aku berharap sangat dapat result yang lagi baik dari sem lepas.


takde lah segala harapan dan doa mak jadi sia2. tak sampai hati sangat2 nak hampakan perasaan mak. kalau dapat result kurang cemerlang, perasaan mak no satu aku pikir, then baru aku pikir perasaan aku. kalau aku sedih, mak apetah lagi..


tak terkira berapa banyak usaha dia, duit dia, sokongan dia berhabis untuk aku..


aku dah berusaha, lepas ni hanya mampu bertawakal. tolong lah aku Ya Allah. AMIN.

No comments:

Post a Comment