Monday, August 29, 2011

_ t@m@t r@m@dh@n 2011 _

tamat Ramadhan, aku sedih sangat. menangis2..orang lain meriah dengan persiapan raya, tapi ombak sebak yang besar datang melanda aku. aku takde kasut raya, tudung raya, handbag raya, tak ada. bukan sebab aku taknak pegi beli, bukan sebab aku tak mampu, tapi aku tak rase aku perlukan semua tu sekarang ni. bantulah aku Ya Allah. hilangkan segala rasa sebak, sedih, yang ada kat dalam hati aku ni..

" Ya Allah, aku mohon Kau limpahkan segala keberkatan kepadaku di dalam bulan Ramadhan ni. ampunkanlah segala dosa2 ku, dosa kedua ibu bapaku, adk beradikku, guru2ku, dan org2 yg tlah berbuat baik kepadaku. masukkan kami kedalam syurga mu Ya Allah. aku berharap agar ini bukan lah Ramadhan ku yang terakhir, tapi kalau sebaliknya yang Kau tentukan untuk aku, aku mohon sangat ya Allah, kau limpahkan segala kebaikan, keberkatan yang aku patut dapat daripadanya ya Allah kerana aku tidak akan berjumpa lagi dengan bulan keberkatan ni Ya Allah. ampunkan dosaku, ampunkan dosaku, ampunkan dosaku samaada yang lalu, yang sedang aku lakukan, mahupun yang akan datang, amin."

No comments:

Post a Comment