Wednesday, November 16, 2011

_ Badminton @ Dewan Kuarters KLIA _

amboi..... baik nya ref ni... yang kalah pon dia bagi menang ni. hhahahahahaha........ actually, ngangah and adik datang cni tiap2 mgu main badminton. angah dah book court. ntahlah, tibe2 malam ni rajin plak aku rase nak ikot sekali. aku ni tak pandai sangat main badminton. setakat pkol2 biase tu boleh lah. tapi kalau nak bwat skill, nak smash2 ni, memang ke parit lah..






aku tau yang diorang ni memang giler main badminton, maklumlah, tiap2 hari main, sampai aku ngan mak dah panggil diorang "atlit", tapi tak sangke yang diorang memang main sungguh2. terharu plak. haha. tibe2.


benda yang diorang memang suka, kita dapat tengok lah diorang sungguh2.







aku pegi ni bukan setakat duduk tengok je tau. main jugak 2,3 round. tapi time aku main takde sape nak tolong ambik gambar. lagi satu aku main tak lah macam diorang. hahhahaa.. tapi yang paling aku suke, berpeluh. rase ringan badan. spent quality time dengan family. tu yang paling bagus sekali.

No comments:

Post a Comment