Wednesday, November 16, 2011

_ HiTea Secret Recipe _

tadi pegi bank. uruskan hal mak. pastu pergi Guardian. beli barang nak bawak balik kolej. tibe2 mak ajak pegi makan kek. bab2 makan ni, memang faveret aku. hee...


kiri tu, creme brulee cheese. baru tau. sebab tu aku try. mak punye, chocolate cream cheese. dua2 pon sedap. tapi aku punye tu lagi tiptop. tak menyesal lah ambik risiko try kek tu. cakap pasal kek secret recipe, rasenye lebih separuh dari semua jenis kek diorang aku dah rase. tiramisu, indulgence, black forest, white macadamia, mango delight, chocolate cheese, blubery cheese, ntah lah.. macam2 lagi.. aku tunggu dia bwat kek belimbing plak lepas ni. harap2 lah.. sebab aku suka sangat makan buah belimbing.





suke nye mak den dapat jasmine tea dia.



tom yam kung flat rice noodles. luar planning ni. tadi cakap nak makan kek je. hahhaaahaa.. tergoda tengok gambar kat dinding. ape daa...



i love u, mak.

u r sweeter and fluffier than the cake, mwahx!!

No comments:

Post a Comment