Sunday, November 27, 2011

Twilight ( S.A.D.I.S )

 Assalamualaikum wbt. muke suke je mule2 nak pegi layan Twilight ni. maklumlah tiket 2 hari dah booking. nak jugak aku tau ape jadi kat citer ni dah alang2 aku tengok dari awal dulu.. Kebetulan Nini balik weekend ni. pergi dengan dia. tapi kitorang tengok differ movie. Nini layan Puss In Boots. aku layan Twilight.
 lama sangat dah tgu dia tayang kat wayang tau tak. semenjak dari siri 3 lagi aku dah tgu lah senang citer. tgal final part lepas ni. teringin nak tengok dengan mak sebenarnya. tapi dah tau dia keje..

 see? tiket dah beli 2. tapi tengok sorg2 je. "cik, tengok movie sorg je ke?" "ya, kenapa?" "susah nak jumpe lah. pelik sebab selalu perempuan mesti dengan pakwe.." ELLEHH... tak payah nak pelik sangat lah... kalau aku dah kawen, aku bawak lah laki ngan anak2 aku, tapi dah kau nampak aku sorang tuh, maksud nye aku SINGLE la encik oi!!! tak pelik pon!!

seat sebelah kosong. Admit, layan movie sorang2 ni pelik sikit. coz kita totally tak boleh nak bercakap ape dalam movie kan. takkan tibe2 nak tegur orang sebelah and cakap, "sejuk nyer.... " sambil bwat muke comel ,dah konfirm partner dia buat muke pelik. tapi, kalau nak nanges, tak segan sebab takde sape kenal kite. =) so far, OK! aku puas hati. cuma, banyak sangat scene cium2. tak suke lah. tak sesuai mane mak bapak bawak anak2 diorang tengok citer ni. layan astro fes je kat umah. tengok bedua dengan bini dalam bilik. LIKE!

No comments:

Post a Comment