Thursday, July 26, 2012

dah pulak.


kesian iris qistina.


mak ndak gigih sapu ubat kat kakak. cik de sebuk ambik gambau je
budak cantik demam. i love u so much sayang.
Kesian kakak. Time memula dia nak demam ni, aku yg dapat detect. Sebab selalu dia aktif kemain, satu hari tuh duk melekat, berkepit je ngan aku and nenek dia. Pastu biler aku peluk badan dia, rase panas. Aku cakap ngan mak kakak nak demam, badan dia panas.
so pas 3 hari, aku balik rumah balik dari shah alam. Laaa.. memang dah kena demam campak pun. Tapi nasib baik tak teruk. Kesian dia. Makan nasik pun menangis. Mungkin sebab tekak perit kot.
So, along pun beli lah buah kelapa 3 bijik bagi dia minum ( tapi makcik dia melantak banyak, haha )
2,3 hari jugak lah tergaru2. Seriesly aku kesian tengok dia. Pastu part yg tak boleh tahan tuh “papa garu lah badan kakak nie...” ataupun “papa garu lah atas, kakak garu bawah niii” hahhahh. Sakit2 pon, still bijak lagi budak nie.
Tak sabar nak tgu dia pergi tadika tahun depan, and nanti bnyak lah cerita dia kat tadika tu kang.

No comments:

Post a Comment