Thursday, July 5, 2012

selamat hari lahir, Faris Qusyairie.

besday Faris bebaru hari tuh, so angah nak sambut laa besday ank dia yang setahun ni. aku dtg dari shah alam, ajak ema sekali sebab kebetulan dia pon puasa hari ni, boleh berbuka sekali. lagi pun aku tau jenis mak mertua abang aku ni kalau buat kenduri, makanan memang banyak punye lah. so kitorang makan memang tak hengat.

anyway, thanks kat ngangah sebab jemput aku dtg majlis anak dia ni kan? kalau tak, makan hati je laaa....


: thanks sebab sudi teman kakcik and meriahkan lagi majlis.


kereta, pokok, bola, bendera, angry bird pon habis semua nak letak atas kek, cmane nak makan pon tak tau lah. #apepontakboleh.


selamat hari jadi faris. harap muat la baju tu nak pakai time raya nanti. =)


sorang lagi makhluk halus. thanks for always being by my side. susah senang dengan awak tu, harap Tuhan je la yg balas..

Allah, gembira nya aku dengan hidup ni. aku harap Kau terus2 jadikan aku hamba Kau yang reti bersyukur, bersabar dan bahagia. Amin.

No comments:

Post a Comment