Wednesday, July 25, 2012

no need



Ape guna hari2 beramal, solat tunggang tungging, puasa beria2, terawikh tak tinggal, tapi niat tak betul?

Ape yang kite buat bukan untuk show off. Same la kes sibuk nak menayangkan apa yg kita pakai. Aku paham jadi trend bila bulan puasa ni ramai yang bertudung, berhijab, berbaju kurung sentiasa, berjubah. Same la dengan aku pun. Tapi please la, buat apa2 tu biarlah ikhlas kerana Allah. Buat apa nak sibuk2 tunjuk2 kat org.  Ingat cantik sgt ke. Kalau ye kenapa tak pergi bertanding Miss Universe je..?? tau tak segala pakaian dan kecantikan tu dtg dari Allah? Kalau Allah kate “Aku nak balik”, tak sampai sesaat dia boleh ambik tau.

Semai lah rase cukup kat dalam hati tu dan tidak sesekali memandang rendah pada org lain.

Biarlah kamu tidak cantik di mata penduduk dunia tetapi namamu manjadi sebutan penduduk langit

 ( Saya! Saya! Saya! ) please cakap pasal saya.
hahahaha


(*,^)  org kata bila tangan kanan nak memberi apa2, kalau boleh pastikan tangan kiri tak tau.  =)

No comments:

Post a Comment