Monday, September 19, 2011

_ Rumah Juju cyg Pulak _

balik dari Ros kawen, trus ondaway gi umah Juju. one of my clique time keje dulu. memang syiok habes lah dengan dia ni. even kitorang dah lame tak jumpe pon, still boleh sembang n gelak2 sampai begegar umah. dulu time kat tempat keje pon, kalau ot, mesti request dok 1 kaunter. gelak tak hengat. juju2... tak ubah. tapi time aku sampai, awal sangat. diorang pon ngah prepare lagi. then aku cakap takpe. sebab kalau aku dah balik umah nanti, malas nak kuar lagi.


kesian plak kat dia n Abe Syam. sebok nak angkat air lah plak, hidang cucur udang lah, padahal diorang pun belum mandi n siap2 lagi. nak jadi citer plak, Abe Syam ex anak buah mak dulu. pung pang pung pang diorang dok bercerite plak. sedap cerita, dia pon sedap je mengangkat kuih lah, kek lapis lah suh kitorang makan. sampai senak perut aku. tunggu mak Abe Syam datang plak bawak kuah Mee Bandung, melantak lagi. kebtulan diorang baru balik dari Johor, so Pes kuah tu ori la dari johor. memang sodapp!!!












lame gak lah aku duk ade kat umah juju ni. orang dah ade yang datang tuh, aku beransur dulu lah.. banyak lagi keje juju dari nak sebok ngan aku je kan. but anyway juju cyg, tq sebab jemput aku. seronok dapat jumpe kau lagi. ape pun aku akan doakan semoga kau cepat dapat baby biar rumah kau bertambah meriah. insyaAllah.

No comments:

Post a Comment