Wednesday, September 28, 2011

_ Ya Allah _

**Terima kasih Ya Allah, kerana hadiahkan macam mane perasaan jatuh cinta di dalam hidup aku ni. DUP DAP DUP DAP rasenye. hahhaa. seram, sweet, and sakit. aku mengaku aku cuba nak try berhubungan macam orang lain yang aku tengok biase, bahagia.. so aku harap aku dapat habuan yang same. aku try, bukak sikit ruang kot2 aku pon boleh behubungan macam orang lain. rase ape diorang rase. aku leka pada tanggungjawab aku Ya Allah. aku makin takut dengan jenis perasaan macam ni. seram sejuk badan aku kalau aku pikir balik. aku cuba Ya Allah, tapi ternyata kuasa Kau lagi hebat. perkara ni bukanlah perkara terbaik di dalam hidupku. memang berhubungan macam ni, tak sesuai pada hati dan perasaan aku. aku tak perlukan hati yang serabut, pikiran yang kacau. dan aku sedar ape punce semua ni Ya Allah. aku tak sesuai macam tu. aku tak boleh paksa diri aku lagi. aku takut. lindungilah aku YA ALLAH. aku taknak bercinta. hati aku tak tenang. so aku taknak cuba2 lagi. aku nak kawen! itu yang terbaik mungkin dalam hidup. (gatal!)

No comments:

Post a Comment