Sunday, February 19, 2012

the comedy of errors.



#hahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahah. Gelak dulu awal2 sebab still teringat lagi dia punye lawak2 tuh.

Presentation budak2 Fakulti Teknologi Kreatif & Artistik. Tak tau lah final project depa ke, buat saje2 ke. Tapi series terbaek lah! Huiiiish!

Fes time sbnarnye aku pegi layan teater ni. Suke sebab fes time ever & tak suke sebab ade org yg takde.  =). 

Hardcore jugak rupe2 nye. Yelah, diorg buat show live, takde mase nak cut2, try balik, if ade silap kan? So, aku respect few role yg memang mnyerlah dalam tuh. 

Aku pegi pon mainly sebab aku tau teater ni comedy punye genre. So memang besar harapan aku time pegi, nak enjoy and kurangkan sikit penat2, letih2, and tension2 yg bersawang dalam badan aku ni.

Kesilapan2 yg tak dpt nak elak tuh, biase lah kan. Mesti ade. Tapi untong laa diorg pndai cover. Tu yg bwat lagi kelakau tuh.

Gudjob korang! 

No comments:

Post a Comment