Friday, February 3, 2012

tekanan.


sekarang pkol 2 pagi. esok pagi ade test. aku memang tak ngantok sebab dah minum Sting sebotol. tapi ape yg aku stadi semua tak masuk sekarang ni. aacane tuh?

aku nak solat, setan giler2 hasut aku tak payah buat. demm lah aku bia setan jadi alasan? bukan Isyak, tu aku dah setel awal2. semayang sunat lah. nak pegi bilik air pon cam jauh giler rasenye. so, skunk aku ended up stuck kat depan laptop ni tak tau nak pk + buat ape. Dot dah selamat tdo. giler sempoi. jelesss aku.

yg paling sakit kat sini, dari tadi, ( maksudnya dah 4 jam ) aku still ngan #Adele. Som1 like U + Set fire to the rain. sebab aku tngah layan lagu ni bwat ilmu tak masuk kepala otak ataupon, kepala otak aku tak function awal2 pagi ni? haa lahh.. petang td main volley dalam hujan lebat kott. terbaek.

ok, aku tukar jap. #brunoMars. It will rain.

better. maksudnya, makin bagus sebab aku memang still tak mngantuk lagi. so, aku tak tau same ade aku boleh start stadi sekarang and tgalkan semua on9 apps nieh. siyes argh, korang susahkan hidup aku. huahuahaua..

ha, tbe2 aku eksaited sebab hjung mgu ni Maulidur Rasul. aku nak gi sambut weh. mesti best, kebetulan mak tak keje. Oh Muhammad, #ILOVEUSOOMUCH.

OMG. Dot da start bedengkur plak.. lena lettew. takpelah, bia dia tdo. dia pon da solat tadi.

Mak, I Love You. ( hari ni bwat perangai tak mesej mak suh doakan untuk test besok . sorry )

ok, taip pasal mak je, trus aku bukak Zikir Ustad Dzul kat Utube. Faveret kitorang kat umah kot. N now, hati dah tenang sket nak mula stadi balik.

p/s : haish la, kalau tau jadi cmni, apesal aku tak sebok nak menulis kat blog ni awal2 tadi?

2 comments: