Friday, March 16, 2012

goreng pisang

Assalamualaikum wbt. Selamat Hari Jumaat semua.  =o

muke sakit & takde selera macam ni?  guys, sorry. aku betul2 tak pandai nak tunjuk muke sakit and stress in front others. but trust me, i feel so sick.

Hari ni takde paper. Tapi bngun tido tadi terus mandi and stadi untuk exam ahad nie. BTW, se dua menjak ni, tak tau ape yg tak kena dengan aku. Im extremely lose my appetite recently. Aku muntah kalau makan nasik, even separuh pinggan. Takde ape yg boleh buat aku selera recently. So FYI aku kenyang seminggu ni dengan corn in cup, roti gardenia, keropok Tam Tam, Tako Tao. Takde langsung makanan berat2. Malam, kalau terase lapar, aku keluar lah gi beli bege.


Mule2 tu datang lah sikit perasaan pelik, sebab bukan senang aku nak hilang selera makan ni. Tapi sekarang dah tak rase pape, gi Subway pon, aku tengok je Dot makan. Sikit pun x terliur.

So hari ni, ngah stadi tadi, Dot kate dia lapar. Aku cakap aku tak nak makan nasik sebab takde selera, dia pon ikot je aku nak makan ape. Kesian plak sebab aku, dia terpakseeee... so kitorang pegi beli pisang goreng kat Giant ngan kepok. will be my breakfast, luch and dinner for today. Dot ajak makan kat tasik, aku ikot je laa. Kot boleh tenang sikit sakit kepala aku.

Percaya tak kalau aku cakap time ni baru lepas dapat mesej yg buat hati aku berkecai? Hahahahah. senyum tuh.. OMG. im just too good in keepin my problem inside. =) mngkin sebab terlalu bnyak berselindung yg lg bwat aku parah biler aku rase stress melampau and worst, i dont know how to burst it out. Subhanallah.
 datang sini kot nak hilangkan sakit kepala, tapi lain plak jadi nyer, bertambah2 migrain ade laaa asenye.

aku suke bile takde siape pon yg tau ape2 masalah aku. tapi aku sedih jugak kalau org yg paling aku harapkan ntuk faham aku, yang sebenarnye hadiahkan masalah kat aku. Allah.... berat nya...




No comments:

Post a Comment