Thursday, March 1, 2012

maafkan saya Yang Arif.

ye. aku dah sem4. aku dah pandai buat jahat sekarang. cukup jahat sampai aku kena naik court.



hahaahha.. citer nak kencang jee. aku tak pegi Modul Kemahiran Insaniah. thats y la kena pertuduhan ni. nampak macam hal kecik je  kan? tapi TAK ok. siap kena denda 50 hengget tau.

Actually Modul KI ni cam 2 days event that conclude seminar, team building, personal & attitude development,recreation, and dia ade penilaian lah.. amat penting untuk make sure bile kau nak konvo nanti kau ade satu transkrip KI. so, kalau aku tak pergi, cmaner diorg nak nilai ye dak?
   =( ye, aku dah ngaku bersalah pon.


time bicara, ade 10 orang salah macam aku gak. bile Hakim tanye knape tak pergi,macam2 jawapan lah ade. naseb aku tak tergelak bahak2 dalam bilik bicara tuh.  ade sorang bdak Muzik, "saya pon tak ingat lah saya pergi mane time tu" buat muke slumber. budak Art&Design plak, "Alaa tuan, kawan saya nikah la time tuu" kahkahkah. boleh dia cakap macam tu? tak sensitip betoi. tengok macam budak Sains Sukan sorang tuh. " Firstly, saya mntak maaf sebab tak pergi Modul tu. Time tu mak saya pergi Umrah, jadi saya balik duk rumah jage adik bongsu saya, and saya nak mintak maaf jugak sebab saya belum ganti lagi Modul tu. Saya pergi time Sem5 nanti ye?" (ehehheh... senyum la lebau2 buat muke comel. )


 mukesuci kan, pi naik court? 


series aku cakap ngan korang, lepas habis semua bnde ni setel, kalau aku pk balik aku mesti sonyum sorang2. bnde2 macam ni, betul2 bwat aku akan rindu kat Uitm ble habis belajau nanti. Macam2 sebenanye yg jadi bile kita duk belajau kat Unibersiti ni. kalau nak citer, 4 hari pon tak siap tulis.

1 comment:

  1. salam nak tanye ,,,,ki kan ade 3 modul akak gi semua 3 ke atau ganti satu je

    ReplyDelete