Tuesday, March 13, 2012

so damn true.

Assalamualaikum semua. Selamat siang ( kalau korang bace time malam, naseb lah =)
Tibe2 hari ni rase nak merepek regards facts yg memang konpom2 berlaku dalam hidup kita semua.
People.
Kita jgn expect semua org akan suke kita, even kita tak suke semua org kan? Kita ade kawan kita. Dia ade kawan dia. Mereka ade kawan mereka. Semua org ade kawan masing2. And orang yg beruntung is bile dia ade kawan yang ramai. Aku suke berkawan. Aku boleh kawan dengan sape2 jer asalkan dia pon nak berkawan dengan aku. Wats the big deal kat sini is, biler ade org lain yg tak berapa senang dgn kawan2 yg kita kwan. Kalau kite kenal, or nampak diz particularly person was actually so very happy and fine, kenapa perlu kita nak kacau and rosakkan mood dia?
 ( tak habis2 nak jeles tak tentu pasal , pastu takde keje lain nak mngumpat )
 spoilt. This happens rite. Kite elok je kawan dengan Peah ni. Tbe Minah ni jadi busuk hati sebok nak melaga2 kan kite, buruk2 kan kite. WTH. Sadis gile. Moreover, kalau sepanjang kite kenal si Minah ni, tak pernah sekalipon kita sebuk hal2 dia, jauh sekali nak  memburukkan dia. Haish. Sakit nyeeee hati ni kalau pikir betul2. Aku sedih sgt kalau ade sape2 yg sampai hati buat kat kawan dia macam tu. She doesnt even know what FRIENDS means. Dah banyak kes2 macam ni aku feel sendiri. Kecik sangat hati aku dengar dia burukkan kawan sendiri, ngumpat kat org lain. Ape perasaan dia kalau org lain bwat kat dia cam tu. Kalau dia tak suka, pergi lah jauh2, cari kawan lain yg sesuai. Ape susah.  Ni sebuk nak hasut org lain. Jahat nyeeee. .=)selalu nye aku memang takkan ambik port dats y “wat ever. Aku takde mase nak sebuk hal org ni” senyum, and blah jer.... kalau kite cemburu tengok kesenangan & kebahagiaan orang lain, y dont kita tadah tangan and doa bnyak2 kat Allah semoga bahagia tu datang? Asking is easier than begging. Cmon guys.

No comments:

Post a Comment