Tuesday, August 7, 2012

#MalasBerleluasa


Kenapa malas sangat hari ni?

Takde mood nak buat ape2 pon, tu yang tibe2 teringat nak merepek kat sini. ( anak2 ibu, jgn tiru perangai ni ye?) amboi. Statement macam mintak penampau. Yolah, mane tau satu hari nanti anak2 den duk bace balik blog den ni kan...
Hari ni panas. Mungkin tu sebabnya.. so  aku dah penat sgt and malas giler nak mandi, malas nak makan ( eh, makan? Hewhewhew ) malas nak solat, malas nak bace buku, malas nak bercakap, malas nak bergaduh, semuanya malas lah senang citer.

Tapi Amazing sebab nak merepek kat blog ni aku tak pulak rase malas kan? Hewhewhew. Nak malas ape lagi kalau dah menaip pon sambil baring haa, nampak nau malas nyee anak dara ni.
Mungkin sebab aku main tulis je ape yg terlintas kat kepala aku, tak payah pikir panjang, tu yg buat aku tak kesah kot. lagi pun korg semua kena tau, kalau setakat keyboard laptop ni, tutup mate pon aku boleh menaip lagi. Selamber je. ( nak cakap expert ngan keyboard la tu) kerani kat opis2 tu pon boleh kalah kalau lawan menaip ngan aku. Agak nye la...

Jarang2 je aku rase MALAS GILA macam ni. Selalu ade je benda aku nak buat. ( tak buat ape sgt pun kalau hari2 duk overnite layan citer korea sambil nangis2 sorang2 ) =)
So hari ni, aku dah bertungkus lumus perform persentation ENT . Walaupon takde basic bisnes, aku cuba jugak sedaya upaya. Ni dah semester terakhir aku. Aku nak manfaatkan sebaik mungkin. And i feel so great about it for the time being.

Cuma, aku tak tau kadang2 nak bwat mcm mane dengan diri aku yang malas ni. Any idea?
But please, jgn mintak aku buang semua drama2 and movie korea yang ade dalam laptop aku nie. Tu je peneman aku. Musim bollywood dah hbis. Tgu musim citer2 jepun plak k. Huhu..

One more, yg paling buat aku malas sangat hari ni mungkin sebab ada kelas sampai ke malam. Letih sebenau nya tapi ape nak buat, dah nasib badan. ( ayat ni bukan maksud nya aku tak bersyukur ye )

Ok, nak tdur. bye

No comments:

Post a Comment