Friday, August 3, 2012

ustad dzul di hatiku. cewah.


dah lame sebenarnya aku nak sangat cd zikir Ustad Dzul nie. sebelum ni mak beli zikir Fikri UNIC tu. takde lah tak sedap, tapi muzik dia sangat lembut boleh buat aku mngantuk drive sorang kadang2.
so, bebaru ni mak belikan aku cd Ustad Dzul ni. seronok gila aku rase. macam dapat hadiah bulan puasa pulak.

ustad, saya ada satu soalan lah "ustad ada anak lelaki tak? anak sedara ke, anak sepupu? atau anak buah pon boleh"

aku recommend sangat2 cd zikir ustad dzul ni kat korang korang korang semua. secara peribadi, zikir dia sangat mudah di ikut, muzik yang tak mngantuk dan sangat membri kesan, InsyaAllah.

p/s : jgn rase segan kalau air mata menitik2 bila dengar alunan2 zikir ni, tu buktinya hati kita taklah sekeras mana dan dalam hati kita masih ada iman tu.

No comments:

Post a Comment