Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya Semua


Allahu Akbar , Allahu Akbar, Allahu Akbar
La Ilaha Illallah Wallahu Akbar
Allahu Akbar Wa Lillahil Hamd.
Assalamualaikum semua.
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.
Honestly speaking, even aku sangat gembira dengan Syawal, tapi hati aku lebih sebak nak melepaskan Ramadhan. Tak tau kenapa. Rase nye dah 2 tahun rase macam ni. Tak sebuk nak sambut raya gila2. Jangan nak kata handbag or kasut baru, baju raya pun tak buat tahun ni. Masih ada baju yang elok lagi, daripada membazir elok aku pakai kan... and summore, sedih lah hati aku ni memikirkan yang ntah sempat ntah tidak nak jumpe Ramadhan lagi tahun depan. Tu yang totally buat aku less excited nak raya kot, ataupun sebab tahun ni aku beraya sebagai orang bujang lagi, tu yang bertambah boring.. heheehhee

Raya is about celebrating kemenangan kita dah berpuasa sebulan, menyambut hari kebesaran dengan penuh kesyukuran dan bermaafan.  

p/s : Dis is wat i love the most about Aidil Fitri.  Airmata yang mengalir rasa syahdu gila kat pipi sambil susun ayat nak mintak ampun kat mak.

No comments:

Post a Comment