Thursday, August 9, 2012

tolong berambus dari si dia.


Apakah perasaan anda bila dapat tau rupanya anda sering di perhati dan di amati oleh org lain?

Seram mak angggg.. ada jugak org mcm ni zaman2 millenium ni kan? Kesian. Tak tau lah same ade kurg kasih sayang, kurang agama atau kurang malu.

Ntah ape bnda yang ada dalam kepala org2 yg suka ambik tau and stalk orang lain ni. Macam dah takde bnda lain nak buat.

Kalau betul takde, meh den nak habaq mai. Quran ada 30 juzuk tau. Surau dan masjid kat selangor ni pun tak terkira, and buku2 ilmu memang takkan habis kat kedai buku tuh. Dan kalau memang tak suka sgt dengan semua tuh, tengok lah tv astro tuh 24 jam dok ada je cerita tak hbis2. Takpun tidur toksah duk bngun2 lagi baik dari intai2 org, sebuk2 hal org.

Masalah kat sini is, aku cuba paham kalau org2 mcm ni sbnr nya konon2 tak dapat nak menahan diri  dari ambik tau pasal org tuh, tapi... as long as kau tak kacau hidup dia, and dia tak tau, ok lah. tapi kalau dah sampai semua bnda kau tak puas hati kau nak kecoh, konon ade bnde kau terasa ape lah kau sebuk nak bgtaw, habis semua kawan dia kau nak sebuk, pe jadah nye semua tuh? Kau tak pelik ke kalau kawan kau cakap “si Polan ni follow aku lah” hai, mcm kenal plak kau dgn member aku tuh? Kalau bukan sebab kau nak jadi STALKER YANG LEBIH BERJAYA, takkan kau buat mcm tu kan?  But anyway, congratulations  sebab tambah satu lagi “point” untuk diri kau.

Suka nak bg mood aku bertambah2 spoilt. Tau tak ape patut di buat kat org mcm ni? Org yg suka buat org lain mnyampah and sakit hati ni. LEMPANG MUKA DIA LAJU2 BIAR DIA BALIK MENANGES KAT MAK DIA. ( sumpah aku marah gila. )

#Susah betul la manusia tak paham bahase ni. Aku punye pasal la hidup aku. Aku tak kacau hidup kau sudah lah! Oh Allah, Kau tau kan org mcm ni takkan jadi pilihan aku. Please.


No comments:

Post a Comment