Tuesday, March 15, 2011

_ $pe@k.iNg Test _

hari ni ade speaking test untuk course BEL 260. tak cuak sangat. dah doa mintak tak gagap dari minggu lepas lagi. eheh. dah lah wat perangai tak datang semalam. hu.. aku punye group patut wat test ni semalam, tapi sebab misunderstanding, kitorang kena la datang hari ni and jadi first group. lagipon Madam Hasbi sporting, takper...

see..?? dats my english lecturer for last and this semester. hope she'll be teaching us again next sem.. sebab she's TERBAEK!!

senyum2 kambing sebelum start test. alah.. speaking test je pon.. cakap la puas2 japgi..

speaking group aku. Sahar, Wani, Ieya, Syuhada.



"Ya Allah, point ape nak cakap ni..?? idea..idea.... "

what is the most important benefit that we can get from 1Malaysia concept that be launched by our Prime Minister?? Encouraging Malaysians to be more united, to make Malaysians feel the sense of belonging, to make Malaysian people live in harmony, or to make all of us to respect each other?? ha, itulah yang kitorang discuss.

"mati aku...mati aku... "


wani kemain semangat lagi. tapi kau takleh lawan point aku. hahaha~~... kitorang sampai gaduh la sebab wani nak menangkan point dia jugak. padahal Sahar Ngan Ieya dah setuju ngan aku. "wani, syuhada already said that we need several plans to make this concept works, and to make all Malaysians united is the final decision. what do you want us to explain more to you.?!" hambik kau! nak lawan sangat.

kitorang dah siap tuh, boleh balik trus. tapi saje dok ngacau group lagi satu neh. alah.. dah Madam yang baik hati nak ambikkan gambar.. kan? kan? kan?
good luck kat korang and semua classmate yang belum wat speaking test lagi. wat betul2 k? korang cakap je and jangan berhenti selagi masa tak habis. taw!

No comments:

Post a Comment