Wednesday, March 30, 2011

_ UpTown $hah @lam _

sepanjang aku berada kat Shah Alam ni, aku memang bukan sorang yg terlalu rajin nak keluar. tak kesahlah kuar gi mane pun. kuar merayap ke, kuar shopping, kuar makan, ataupun kuar bilik. memang tersangat tak rajin. kadang2 biler rase cam kepala otak dah jammed duk dalam bilik tuh, baru kuar gi ambik angin sket. tapi nak kuar pon kena tengok kesesuaian. mase lah paling penting. mane leh ikot sesedap hati jer. kalau minggu tuh bz, ade assignment, ader test, memang ke Parit lah! ade hati lagi nak kuar merayap. aku gi Uptown SA bebaru ni. itupon sebab si Dibah beria ajak. lepas sambut hari jadi skuad, kitorang terus gerak. memang penat berganda2 lah. dari kolej tuh dah lebih kurang pkol 0040 pagi. bahaya betol anak dara kuar awal2 pagi camni. jangan amalkan ye. tak elok. (lagipun uptown tu mane la bukak time siang, ok, dimaafkan ) dahlah kuar awal pagi, merempit plak lagi. giler best. minggu ni aku tak bawak kereta gi kolej. bawak motor jer. so, kemane2, ngan moto je lar. minyak pon jimat, and konfirm tak jammed.
Dibah ni bawak moto si Zana ha. tapi Zana takde lesen. masalah.... ade lagi satu moto, Ika, dia single rider...


sampai2, terus cari makan. pelik tol diorang neh, tadi baru makan kek.



milo ais tabur terbaek!!


makan yong tau foo 2 pinggan kongsi reramai. pedas cam tak nak bg makan.


memang banyak lah benda jual kat cni. tapi aku tak beli ape2 pon. datang pun sebab teman Dibah. boleh tahan gak murah2 harge barang2 die. kalau mahal, baik gi beli kat butik je ye dak.



t shirt, seluar, selipar, banyak lah yg murah2 kat cni. beg, towel.. so, tak payah lah susah nak gi shopping kat langkawi ke, bandung ke, pavilion ker. hahaah...



for sure aku nak kena datang lagi sebab dah decide ngan my.mr.bestfren nak cari bantal untuk kereta aku kat cni. kereta aku..?? hua....

1 comment: