Tuesday, March 29, 2011

_ yOuth @dVeNtur@, m@sscOmm _

budak2 fakulti masscomm ade held satu event yang berkenaan. dekat carpark area. best gak lah diorang wat. ader games and xtvt boleh join. kebetulan kitorang baru je habis kelas english pkol 1030 camtuh, so kitorang pegi la bwat ramai kat situ tengok per ader. event bdak fakulti sebelah, jiran kitorang jugak, pe der hal support sket kan..??
kebetulan kitorang tengah dok usha2 per ader kat event tuh, terserempak dengan Madam English kelas 2, Madam Usdi. memang best lah sebab dia giler baek belanja kitorang sumer yang ade kat situ Nestle Drumstick satu sorang. wa....best best best. syarat nak join games diorang, memang kena beli aiskrim dulu. haha.. jimat duit kitorang, bleh join games diorang tuh.


ader gak artis datang. time pagi tuh, ade Nubhan. tengahari sket ade DJ Nas-T. esok aku tak tau lah. sebab event ni 2 hari.



Adik yang start main games dulu.


kena lari and lompat, then touch Drumstick pad kat atas tuh. memang style Adik lompat. setiap orang ade 3 kali try. tapi mesti kena 2 kali. adik buat senang jer.


turn Awie. humm haram. satu pon tak kena. ape lar...


Nazrul. dah macam badut aku tengok.


memang giler kelakar argh Naz lompat. tp at least, dapat la jugak dia sentuh benda tuh. nak harapkan Awie. kepoh jer lebih.


tengok la sape ambik gambar nie. ingat senang ke nak dapat.


stage 2, kena masuk dalam balang ni plak. kena kutip logo yang ader tulis Drumstick seberapa banyak dalam masa 10 saat. senang jer lah.


ni time turn Azwar. pon steady gak dia lompat. Awie jelah yang ade masalh kaki tak bedung kecik2 dulu. hahahha.. jgn marah ar.


Dean. kau tak payah nak peace2 sangat. dia ni lagi senang, tak payah nak lompat beria pon. memang senang jer nak touch benda tuh. so, boleh kate semua lepas lah game ni. diorang sebok suh aku ngan ain try jugak. malas lah aku cakap. dah lah orang ramai gile kat situ. bwatnye aku lompat nanti jatuh bedebuk macam nagka busuk, mane aku nak letak muka ni..?? aku kan feymes, rmi org kenal. hello, feymes ker..??!!


dalam sejam gak lar kitorang kat cni. then balik lah tdor. kang petang ade kelas lagi.

No comments:

Post a Comment