Thursday, December 8, 2011

Ultimate Cheesy Pizza Hut 4 Thanks Appreciation.

 Assalamualaikum wbt. seronok..... pergi dinner di Pizza Hut tadi... keluar lepas smbhyg Isyak. dah janji nak gi dengan Ain, tapi aku bawak Rafidah sekali. macam ni cerite nye. Semester lepas, ade ambik subjek Economy. and aku betul2 tak terror subjek tu. takde basic langsung. maklumlah. aku sekolah teknik ambik engineering. memang bukan pelajaran aku lah nak kira2 masalah ekonomi ngan Bank Negara kita ni.

so, pendek citer, Ain ( my beloved skuad 32 ), dia ambik subjek bisnes kat Uitm ni. dah terang2 ekonomi tu macam melepaskan batuk di jalanraya jelah bg dia kan. so, 2 hari sebelum final exam, aku duk berguru dengan dia. 2 HARI Y'ALL!!  pagi petang, senja, malam, subuh, aku stadi betul2. aku tanye betul2 mane aku tak paham. kadang2 dia pon naik fedap sebab benda senang pon aku tak tau. ( dah memang betol tak tau nak bwat mcm mane pulak kan? ) . then, aku sabar je... at last, kita dah usaha, then tawakkal je lah. yang penting, time exam tu, memang aku dah bg ALL-OUT and keluarkan segala ilmu yang aku tau and jawab sungguh2, and aku semak banyak kali, and aku tak sempat nak toleh kiri kanan pon, and aku tulis jawapan cepat2 sebelum aku terlupa.








AND RESULT AKU UNTUK SUBJEK ECONOMY YANG SUSAH TU  A-,  SEBAB TU AKU BELANJA DIA  =)  ORANG BERBUDI, KITA BERBAHASA.

No comments:

Post a Comment