Tuesday, January 10, 2012

Holiday At Terengganu. =) Day 1, 2.

aku bercuti ni time cuti mid term hari tu.  tapi naik taun baru ni, aku tersangat1000x bz...Aseiment ngan test bersepah2..so, sekarang baru boleh load. aku cuti 5 hari kat trengganu. aku betul2 manfaatkan cuti ni. aku tgal henfon, laptop, aseiment yg bertimbun2 tuh, semata2 nak layan cuti ni. kalau bawak fon nanti, takut budak kelas asyik sebok tanye pasal kerja je. dari sakit kepala,bek aku tgal.



sementara tgu bas. aku nak menghabiskan novel "The Kite Runner" ni sebelum habis cuti. so, aku target kat kampung ti aku dah boleh khatam.



 ape lg nak buat kan? tido je lah..

 sampai2 je kat umah tok,diorang semua memang tengah lepak2 minum petang... aku ngan adik mesti lah layan rokok daun ni..

lepas tu terus start moto gi laut kat belakang umah tok tu. kalau jalan kaki pon boleh, tapi malas, penat!


 ni lah yang paling heaven sekali balik kg. tenang betol lah dapat layan perasaan sndr kat sini.


 ni pemandangan dari belakang umah Tok Teh. dulu sawah padi, sekarang dah jadi baroh untuk kerbau.

 esok dia, diorang masak pulut kuah durian.  tengok 3 beradik makan. nyum.

 terbaik dari ladang!

 malam ade kenduri laksa pulak. laksa terengganu tak same dengan laksa negeri lain tau.


asyik makan je keje aku balik kg nie. memang bulat lah ni kang.

No comments:

Post a Comment