Tuesday, January 31, 2012

taman tasik titiwangsa.

assalamualaikum wbt. 
kena pegi tasik titiwangsa hari ni. Aseiment facilities group aku pilih tempat ni. pagi2 pkol 8 aku dah bngun siap2 even mate aku rasenye dah rabak giler. 
 ade lah dalam setengah jam. ondaway pon x laju. jalan jammed. slow2.




 series, anak pakcik ni amat hensem. dia siap tanye kitorg dah ade pakwe belum. memang sporting habis. anak pempuan dia dua2 dah kawen and keje kat Arab sekang. gile jeles.

 lepas tu siap dapat limau. owhsem la pakcik ni.




 nampak cam main2 je wat aseiment kan? hahahha... untongg laa.

part yang penat tak tunjuk.


 kepala aku pening main buaian ni. mungkin sebab dah lame sgt tak jumpe semua ni. ape lah yg aku dah buat dengan hidup aku.


aku bersyukur dengan segala yg Allah berikan. peluang aku hidup, rasekan semua ni. gembira, penat, letih, sakit. aku tetap bersyukur.

paling lega sebab lepas ni aku tak payah nak pikir2kan aseiment ni lagi. tq for reading. bai.

No comments:

Post a Comment