Tuesday, May 15, 2012

metal tech 2012


assalamualaikum.
hari ni agak letih. mujur lah aku tak puasa. kalau tak munkin tercungap2 jugak. =)

gerak dari opis, pkol 12. singgah makan tgahri kat Sunway Hotel Resort & Spa. ( makan ngan bos kan... ) makanan punye laa banyak. aku terpikir, yg lebih2 tu japgi diorg buang atau waiter2 akan tapau? kalau buang, adoiyai. sumpah membazir gilaa. Rasulullah mesti sedih sgt tngok umat2 akhir zaman ni membazir sampai mcm tu sekali.

then dalam pkol 3 gerak ke PWTC untuk Metal Tech 2012.



 ape benda tuh?  Metal Tech is the venue of choice for professionals in the manufacturing sector in search of products, services and news in the industry. The show has been proven to be the perfect meeting ground for product manufacturers to network and do business with their customers and suppliers.

Niosh nak bukak satu lab baru kat JB. Thats why laaa...
pening jugak kepala aku dgn org2 ramai kat sane. perut pon sebu, tekak loya... ape pun tak boleh!



then pkol 4.30 ondaway balik bangi. yg best tuh, my boss pasang cd Azhar Idrus dalam keta dia. so sepanjang perjalanan aku hepi je lar.. ( to be honest, dalam bnyak2 bnde yg jadi hari ni tadi, part ni je yg paling aku suka =)

(*,^) NEW EXPERIENCE, NEW EXPOSURE. alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment