Sunday, February 20, 2011

_ Birthday Party _

Birthday party sape ni? Muhammad Danish Rayyan. sape?
tak tau kan.. aku pon.haha~~.. birthday anak member Abg Wan ( abg ipar aku ).
dia wat kat umah dia kat salak tinggi. best taw. besday anak dia yang sulung, setahun. time kitorang sampai tuh orang da ramai. tapi nasib baik kek tak potong lagi. kalau tak cam malu jugak lah kan, datang lambat.

giler arh! 21 tahun aku hidup tak pernah pun sambut hari jadi sampai ade banner cam nie. ( jeles ) lucky giler Danish Rayyan ni to have such a lovey daddy and mummy. grow up and be good to your parents k.

see? thats the mummy. gambar daddy dia takde lah. coz he's damn bz. they are loving couple.best jer tengok diorang sesame wat party sambut hari jadi anak diorang nie.
( rindu party Iris dulu )..


Abg Wan dah mangkuk nombor berapa dah tuh? humm. macam2 ada kat party nie. meehun goreng, laksa TERBAEK!, nugget, fries, hotdog, agar2, sweets, jelly, kind of crackers, macam2 lah senang citer. tapi air satu jenis je lar, air Anggur. nak banyak2, gi restoren la.

nampak gaya cam kitorang jer tetamu yang paling suke dengan party ni. hehe.. mestilah suke. majlis orang panjang umur kan. lainlah kenduri kematian kau nak skema2. ape la..




ni lagi satu yang wat aku hangin. dah lah BLUE IS MY FAVERET KALER. takper2, nanti aku mintak kat mak. Danish, u punyer kek cume ade nombor 1 kan? nanti aunt punyer, 2 dengan 1 taw tak. huu~~~~ mak... nak jugakkk....


my Along. dengan Laksa.

dah nyanyi2 tuh, so boleh lah makan kek. Tuan Rumah cakap, "sape nak makan kek, ambik lah. jangan segan2". Waahh... silap besar la kalau aku nak duk diam jer kan. ade lam 2 slice gak la aku makan. moist chocolate cake. sedap. Peringatan : ketika berada di majlis yang melibatkan makan2, tolong ingat orang2 belakang ye.

ha, kan aku dah cakap. Mak si Danish tu blah je dari meja tu, sepantas kilat, petir, guruh aku serbu meja tu. hahah~~

along dengan Adik.



my Adik. kau makan banyak kan?
to Danish Parents : tq for inviting kitorang. ye ker? dia sebenarnya mungkin ajak Abg Wan je, tapi i got a chance to involve, so tq lah jugak kan. semoga kalian terus kekal berbahagia di samping anak2 tersayang. anak2? haha~~.. takkan sorang je kot? PANGG! Statement menyibuk kau memang nak tempah pelempang syuhada. =)

No comments:

Post a Comment