Saturday, February 26, 2011

_ Fir$t @ider _

korang semua mungkin malas nak layan blog aku and asyik nak layan semua gambar2 xtvt yang aku bwat. so, aku nak cakap ngan korang, DO I CARE? THIS IS MY STORY. aku tak pakse korang untuk buang mase korang yang berharge tu untuk blog sengal aku ni. i made stories in my own way, and the best part was, with the picture, im givin all of u an evidence. that im not lying to all of you for all dis time. ok? dah, taknak marah2 lagi. nanti cepat tua. (senyum semua. senyum cepat) aku tak marah korang taw. aku marah diorang tu ha

diz entri, aku nak cakap yang untuk course SPORT SAFETY ajaran Cik Azhan, kitorang kena wat amali jadi First Aider untuk event Sukan Kolej bebaru ni. group aku, awie, ayoi, aizat, arip , and syuhada lah.

kitorang bertugas jadi first aider untuk game futsal staf wanita. dah lah siang tuh aku ade latihan PALAPES, malam jadi first aid plak. memang penat tak terkate lah.

so far diorang main ok jer..dah final game baru ade sorang makcik nie jatuh sebab terpijak bola. cramp la sekejap. and sebab aku sorang je pompuan, aku lah yang tolong tuamkan ice kat kaki dia. and tolong dia gerakkan kaki lepas tuh. gambar tak dapat load sebab dalam henpon ayoi. aku tak tipu ok. aku dok bersila depan makcik tuh and letak kaki dia atas peha aku. and ayi ade ambik gambar aku time tuh. percaya la wei.



time takde sape injured tuh, kitorang pon jadi penonton futsal jugak lar. aku siap bawak bekal lagi. macam pergi berkelah. banyak tau. gambar tu je sikit sebab dah banyak yang diorang makan.

hah, orang dah habis game tuh, diorang plak sebok nak main. pantang game berenti sekejap, trus diorang masuk court. kalau diorang ni terinjuredlah, memang aku pergi kat diorang tu and teuk tangan kuat2. or else, aku tambah lagi.


No comments:

Post a Comment