Monday, February 28, 2011

_ PANASSS... _

assalamualaikum semua sekali. ok, mungkin korang semua tertanya2 kenapa gambar ABC ni ade kena mengena dengan tajuk PANASSS ni kan..?? sebab, biler kite panas, kite perlukan sumthing yang sejuk untuk chill kan kite. huhu~~ am i correct?
cube tengok betul2 ABC tu, dia bukan setakat menCHILLkan hari anda semula, tapi menyejuk dan menenangkan jiwa. betul ni wei! aku dah cuba!


OH ABC! tengkiu. sebab kau berjaya menyejukkan balik hati aku yang agak PANASS hari ni.
to be detail, start dari pagi lagi, biler aku nak bertolak balik dr umah ke UITM, moto bwat hal. panas ye disitu. tp cool. so aku gerak shah alam naik keta lah. pendek citer, i have my bestfrens wif me. kitorang bergaduh ok. so bertambah lagi kePANASan aku kat situ. memang rase cam nak naik pelempang je kat muka. ( ade ker pelempang kat badan anyway? ) neva mind.
tengahari tuh, aku pon menapak jalan kaki ngan ain nak gi kelas Outdoor. sampai2 jer kat Fakulti, bertembung ngan arip and dia selamber je muke tak bersalah cakap "kelas takde..".
PANASS...PANASS... memang hari ni betul2 PANASS.. aku cepat2 cari kelas yang ade Aircon and lepak dalam tu jap. Then kat situlah timbul perasaan untuk dapatkan ABC supaya hati aku boleh sejuk balik. then, thats come da picture. FRADOO ABC, SEKSYEN 2, SHAH ALAM. RECOMMENDED! TERBAEK KOT!

hhaha~~ bukan ABC saje.. sambil nyelam minum air tasik nieh. kitorang layan mee bandung kedai sebelah. 3.50 je kot. ok lar..


see? tinggi tak ABC tuh? ade one scoop eskrem coklat, longan, anggur. tak lupe jugak, nata de coco and coklat syrup. semangkuk tak cukup.

burrpp... alhamdulillah. dah habis semua ni, memang sejuk sikit. baca doa sebelum and selepas makan. berkat kot.

balik kolej naik bas. alah, x sampai 10 minit pun. tambang pon singgit jer. bas ade Aircon. sejuk lagi...


and comes the new sandal. Vincci jer. new flat for class. asyik belasah Adidas jer. buruk la dia lame2 nanti. nak cari lagi satu. hehe~~ I love heels, but neva wear it to class. giler kau nak naik tangge tonggek tu pakai heels? toksah bergaya sampai cari penyakit.tu giler namenye! thats why i choose flat for class. neva wear slippers also. come on, guys. discipline.

i realy love it. bertambah sejuk lagi hati den.. and akhirnya aku boleh balik kolej and tak PANASS lagi..

2 comments:

  1. mkn xajak pOwn..
    melelh air luir tgk..hahaha

    ReplyDelete
  2. wah.. lap cepat! kang kotor blog aku ni meleleh air liur. hahaha... seksyen 2 je pon. anytime leh pi.

    ReplyDelete