Saturday, February 5, 2011

_ CAMP, Day 5, Packing _

Hari seterusnya, merupakan last day kitorang kat sini. and nak bgtaw korang, last night kitorang ade main game. seems like treasure hunt, but the only differ is dat we need to collect all the 7 checkpoint before meet our hunt. and, the whole night la kami ber'explorace' malam tu mencari klu2, and checkpoint yang fasi2 dah sorokkan. time the game play,
aku tak bawak kamera pon, so tak dapat la nak tangkap gambar ape2
. tapi aku memang tak sedar yang kitorang main dat game rupenye sampai ke pagi.
semua orang langsung tak tido.
( sape yang curik2 tido aku tak tau lah ) berlari, bertepuk, menyanyi, memang best sangat2 lah malam last kat Perak nie. kalau boleh ulang, nak ulang dat night je rasenye. boleh ker?

dah puas mencari bagai nak gila, akhirnya jumpe jugak la kitorang punye harta karun pagi tuh, tu pon sambung main lepas subuh.dapat junk food, sweets, soft drink and kacang. kongsi la makan ramai2.




diorang kena tengok je sebab diorang bukan team aku. sory ar.

lepas habiskan harta karun tuh, semua team dapat arahan untuk kemas barang2 and bukak khemah. kena packing la senang citer sebab nak balik dah kan.

last day kite kat sini, ain. tangkap gambar banyak2 dulu. hahha~~



ok, korang pun nak.

motif gambar ni sbenarnya nak tunjuk scenery kat belakang tuh.
best kan camp site kitorang?

ok, khemah jiran, Aten.


ni lah keadaan khemah aku, Ain, Erni, Syira, ngan Gee.
5 orang satu khemah, paham2 je lar.
lagipun ni dah lastday, haruslah bersepah sikit, btul tak?

ni semua barang2 aku.
WAT? nak kemas la nie.
ish! orang lain lagi teruk ok.


tak payah nak senang lenang sangat Zue.
barang kau tak kemas lagi kan.

lepas dah siap kemas barang kat khemah, kena kemas peralatan pulak.
susun barang2 and bawak masuk lori.
kitorang sumer bwat cepat2 coz bajet siap cepat, balik cepat la.
humm, hampeh.


Lan, orang kuat bahagian peralatan.
pening kepala dia kalau ade benda tak cukup.


ok, ni kat simpang jalan besar time nak tunggu bas datang ambik kitorang.
kitorang jalan keluar dari campsite lam pkol 1.30. tapi pendek crite, rupenye bas lambat.
so, kena tgu sampai pkol 5. ain da selamat tidow and mimpi sampai rumah pon.
ok, best! i know.

macam2 style tido ade kat sini. sebab semua orang pun dah letih.
plus, nak kena tgu bas lagi berjam2.

nasib ade sedia air ngan makanan. kalau tak satu hal lagi, KEBULURAN.
ader yang makan dua bungkus nasik, minum bergelen2 air, still bas pon tak sampai lagi.
lam 5 sumthing camtuh, baru la kitorang semua boleh naik bas.
seriesly, mase sedar aku dalam bas tak lebih satu jam pon!
berjam2 yang lain tuh aku tidur. tidur mati.
Adios Amigos, Perak. Shah Alam, aku datang...!!!

No comments:

Post a Comment