Monday, February 7, 2011

_ CAMP, Ending _

Still dalam hari terakhir perkhemahan, just last post untuk ucapkan selamat tinggal, sayonara, adios, and goodbye untuk semua yang join Outdoor Recreation Camp 2011 nie. lepas ucapan penutup Cik Zainal lam pkol 3 steng camtuh, kitorang semua dah boleh bersurai. so memasing pon sebok mintak maaf kalau ade salah silap or sakitkan hati diorang. aku pon ambik kesempatan ni nak mintak maaf kat semua ahli Gunung Santubong and Tasik Temenggor kalau ader aku wat salah and sakitkan hati korang. aku mintak maaf sangat2 weh.

nasib aku sempat ambik gambar ngan banner nie.
kire bukti la yang perkhemahan aku memang kat Perak kan?
korang tolong baca betul2 k.

budak2 kelas aku. enjoy btul dah habis kem. macam Malaysia menang Piala Dunia jer cara diorang dok bersorak YEAH! tu.

ok Nazrul, kau over. aku tau kau suke sangat. tapi kesian tak nampak gambar diorang kat belakang tuh.





sape ambik gambar neh?! mengaku cepat!
tak nampak ke aku masih dengan Choki2 tu??




aku syukur kem dah tamat. dengan selamat.
"mak... mak.. mak..." je dalam kepala otak aku lepas tuh..
lepas semua orang dah bersurai. Uitm Jengka ngan Instedt pon dah naik bas masing2,
aku, Ain, ngan Yusof jalan kaki balik kolej.
ondaway selisih ngan Hafiz naik motor, aku bg beg kat dia suh bawak. lega sikit.
sampai bilik, almost 5 o`clock, aku trus mintak mak call and ambik aku. but that time dia kat kenduri, so she asks me to take a rest first.
ok, aku tidur lagi. tidur mati. angah and mak sampai around 9 camtuh.
sory, aku admit aku terlepas Maghrib. tapi aku betul2 tak sedar.
sampai rumah, "mak, im so tired, nak Isyak and tido. taknak mandi. jangan kemas kakcik punye barang taw, kakcik bwat esok. esoklah kite crite ngan tengok gambar k..?? "
but, she's my mum. dia kemas jugak semua barang2 aku and masukkan baju kotor dalam washing machine.
next mownink, beg semua dah kemas, baju dah jemur, and time breakfast, " mak dah tengok kamera awak. cantik jugak tempat tu. "
MAK, I LOVE YOU SO MUCH! MAK THE BEST!

1 comment: